Tuesday, November 3, 2009

i hate you, but i love you too!

4:25 pm (2nov09) dia: "sy kat pp skunk nie.. "
4:27 pm (2nov09) aku: "hmm..okay.pegi la dlu.."


8 jam kmudian...
stelah aku blik kelas, golek2 ats ktil, mkn mnum gmokkan bdn. and STILL dia x msg aku lagi.

Sad smiley Pictures, Images and Photos

aku tunggu n tggu je msg dia.last2 aku rse ngantok.

12:07 am (3nov09) aku: "nite awk..."

 apa sume nie. npe dia wat aku tggu2 je dia.
n tanpa berita, msg dia muncul blik tgahri mse aku dok lam kelas.




2:43 pm (3nov09) dia: " awk..ada class ke tu..??


cm tu jew??.xde explanation lngsung pun dri dia.
tp aku mlas nk marah2 dia. :(
sbb aku taw, nanti dia yg majok ngan aku plak.
eissh!
aku tak paham la laki nie!!!

fareez safwan, I HATE YOU, BUT I LOVE YOU TOO!!! 





2 comments:

  1. babe, aku pun mengalami nasib sama macam kaw
    hwaaaaaaaaa naz babi ! aku pun ta suke kene tunggu tunggu neh . at least text la something, cakap la busy ke ape. jangan la wat tunggu tunggu ... sabar weh
    1 care je , bia dye carik kite dulu .
    yeah ! girls power !

    ReplyDelete
  2. But I think, kalau awak tak puas hati atau makan hati dengan kelakuan dia, lebih baik awak duduk bincang, beritahu dia perasaan awak, how his behavior makes you feel.

    I leartn from experience that communication is key to a relationship. Jadi, silalah beritahu dia supaya kamu berdua boleh come up with action plan untuk improve situation ini. hehehehe

    ReplyDelete